Regulamin
Regulamin
Za pośrednictwem Strony, Kupujący może dokonać uwidocznionych zakupu produktów szkoleniowych.
Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej między Kupującym a Sprzedawcą.
Wszystkie ceny produktów podane na Stronie są cenami brutto.
- Klient lub Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Strony i dokonująca zakupów za pośrednictwem Strony.
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Strony, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – Barbara Liwa – Wróbel
- Produkt szkoleniowy – treść cyfrowa, którą Klient otrzymuje w ramach zakupu. Format zależny jest od zawartości materiału, np. wideo, audio, pdf, excel, docs.
- Strona – (url strony), na której prowadzona jest sprzedaż
- Konto – oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta rejestracji.
Zasady zakupu produktu:
W tym celu należy:
- wybrać produkt, który chce się kupić spośród oferowanych produktów dostępnych na stronie
- kliknąć przycisk zakupowy „Kup teraz” (jeśli mamy inny CTA to należy wstawić swój)
- przejść na stronę zakupową
- uzupełnić formularz rejestracyjny i potwierdzenia zakupu. W formularzu rejestracyjnym ustawia się indywidualne hasło i login do Konta. Faktura nie będzie przesyłana.
- potwierdzić przyciskiem “Kup teraz” chęć dokonania zakupu i dokonać płatności.
- Płatności za produkt można dokonać za pomocą przelewu elektronicznego.
- Płatności obsługiwane są przez system Stripe.
- Rejestracja jest konieczna do złożenia zamówienia, a następnie korzystania z zakupionych produktów.
Termin realizacji umowy
- Zakupiony produkt zostanie udostępniony Klientowi po dokonaniu zakupu.
- W przypadku zakupu produktu, typu Konsultacje czy Wydarzenie online, przeprowadzone zostaną po uzgodnieniu terminu z Klientem lub zgodnie z harmonogramem.
Reklamacja
- Klient może zgłosić reklamacje na adres basia.liwa@yahoo.com dotyczące usług świadczonych w ramach Strony.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 30 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Użytkownika, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania.
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji i opis zaistniałego problemu.
- Sprzedawca w przypadku Konsumentów niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mail lub w inny wskazany sposób.
Odstąpienie od umowy
- Konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy gdy:
- wyraził zgodę na to by Sprzedawca rozpoczął dostarczanie produktu przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- wyraził zgodę na wykonanie w pełni usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy wiedząc o tym, że utraci w ten sposób prawo do odstąpienia od umowy.
Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. W tym celu powinien poinformować Sprzedawcę o tym wysyłając np. e-mail lub pismo na adres basia.liwa@yahoo.com.
Warunki techniczne:
- W celu złożenia zamówienia oraz korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej, dostęp do Internetu, aktualna przeglądarka internetowa.
- Do korzystania z serwisu konieczne jest dysponowanie przez Użytkownika urządzeniem z dostępem do Internetu, dostępem do poczty elektronicznej, aktualną przeglądarką internetową oraz programami do obsługi plików pdf, mp4.
Własność intelektualna
- Użytkownikowi nie wolno korzystać z Kont innych Użytkowników oraz udostępniać innym osobom możliwości korzystania ze swojego Konta. Poprzez ujawnienie loginu i hasła dostępu.
- Wszelkie treści, materiały elektroniczne i Produkty oraz usługi świadczone przez Sprzedawcę, stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegają ochronie prawnej i stanowią własność intelektualną Sprzedawcy.
Postanowienie końcowe
Sprzedawca zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na Stronie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia przez Kupującego umowy ze Sprzedawcą.
W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy polskiego prawa powszechnie obowiązującego. Ewentualne wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
Konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży,
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.